Skarp reklamebyrå 20 års jubileum logo

De første 20 årene har vært en god start!

I år feirer Skarp 20-årsjubileum. Vi har hatt 20 år med dyktige medarbeidere, fornøyde kunder og gode resultater. Disse årene har vært en god start – fordi vi skal lære av fortiden og feire jubileet, men bruke mest tid på å se fram mot det som kommer.

I 2002 startet vi opp, og vi har vært gjennom mye spennende disse årene. Svært mye har forandret seg – både i verden og i vår bransje.

I tillegg til at Skarp dette året ble etablert så kom Nokia med mobilkamera og LinkedIn ble etablert som verdens første sosiale nettverk.

Etter det har det gått slag i slag. YouTube ble lansert i 2005, Google Analytics og Facebook kom like etter og i 2007 kom iPhone!

Vi gikk over fra å ringe til å tekste, nye sosiale medier kom og gikk og vi begynte å handle med bitcoins.

Vi har vært gjennom en stor digital utvikling, og i 2020 ble plutselig Skype, Teams og Zoom vår nye hverdag, en hverdag vi har med oss inn i fortsettelsen.

Hvorfor har vi hatt 20 gode år? Vi ser tre hovedgrunner til det.

1. Faglig har vi siden oppstarten klart å kombinere strategi, kreativitet og teknologi.

2. Godt kreativt arbeid har blitt gjennomført av dyktige, arbeidsomme og hyggelige medarbeidere.

3. Vi har jobbet med dyktige og hyggelige kunder og samarbeidspartnere der vi sammen har en felles forståelse av våre målsettinger.

Vi gleder oss til fortsettelsen!

SKARP – HVOR FLINKE FOLK SAMLES

Andreas Gramstad - Skarp reklamebyrå
Andreas Gramstad
Design, idé og film
Lene Havn Heimvik - Skarp reklamebyrå
Lene Havn Heimvik
Design, idé og film
Lise-Marte Ollestad - Skarp reklamebyrå
Lise-Marte Ollestad
Design, idé og kommunikasjon