Skip to content
Jobber
Vi tilbyr
Hvorfor Skarp
Bærekraft
Aktuelt
Kontakt
Meny
Jobber
Vi tilbyr
Hvorfor Skarp
Bærekraft
Aktuelt
Kontakt
Aktuelt fra Skarp
Hvordan lykkes med film i sosiale medier?
Film er det formatet som skaper mest engasjement på sosiale medier. Faktisk ser vi at film skaper over 60% mer engasjement enn tradisjonelle bilder.
Les mer
Hvordan bli synlig digitalt
En forutsetning for at din bedrift skal være godt synlig på nett er å ha en godt utformet og informativ hjemmeside i bunn.
Les mer
Universell utforming
Universell utforming handler om å sikre at flest mulig har tilgang til hele samfunnet. Universell utforming skal tas hensyn til, og i dagens digitaliserte samfunn, gjelder det også på nett.
Les mer
Her er våre beste B2B-markedsføringstips
Dersom du selger produkter eller tjenester, og ønsker å oppnå gode resultater innen B2B er det viktig å ha en god plan, og en tydelig oppfatning av hvem du ønsker å nå med markedsføringen din.
Les mer
5 trender innen markedsføring i 2023
Er det en ting man har lært de siste årene, er det at ting ikke alltid blir som man har sett for seg. Et urolig verdensbilde gjør det nærmest umulig å spå hvordan verden ser ut om ett år.
Les mer
Nye krav og mye moro med Snapchat!
Har du fått med deg de nye kravene til annonsering på Snapchat? Oh snap – og flaks for deg, for det har vi!
Les mer
Fremme eller annonsere i sosiale medier? Og hva med det organiske innholdet?
Er du så strålende fornøyd med det innlegget du har laget og tenker det hadde vært fint å fremme det litt?
Les mer
La tallene snakke – sosiale medier er ikke lenger valgfritt!
Vi tror ikke det er mange som spør hvorfor det er viktig i 2022, men hvis du lurte: sosiale medier er den mest voksende delen av digital markedsføring.
Les mer
Hva skjer med Google Analytics?
Vi har i mange år brukt Google Analytics for å samle data på hvem som besøker nettsiden din, hvor de klikker og hvilken plattform de bruker. Dette har vært det beste verktøyet, men nå skjer det endringer.
Les mer
De første 20 årene har vært en god start!
I år feirer vi i Skarp reklamebyrå 20-årsjubileum. Vi har hatt 20 år med dyktige ansatte, fornøyde kunder og gode resultater. Disse årene har vært en god start – fordi vi skal lære av fortiden og feire jubileet, men bruke mest tid på å se fram mot det som kommer.
Les mer
Bærekraftig utvikling – et konkurransefortrinn
Dine nåværende og fremtidige kunder og samarbeidspartnere er opptatt av bærekraft. Det betyr at man som virksomhet bør implementere bærekraft som en viktig strategisk retning.
Les mer
Bør du oppdatere innholdet på din nettside?
Er du en av dem som har fått ny nettside de siste årene? Det finnes flere grunner til å fortsette utviklingen og oppdatere nettsiden med relevant innhold.
Les mer
Inbound marketing – hva betyr det egentlig?
Kunden vet mer enn deg. Hvordan har din kjøpsprosess endret seg etter at mobilen, Google, YouTube og andre sosiale kanaler erstattet aviser og magasiner?
Les mer
Trenger du hjelp til å rekruttere nye medarbeidere?
Vi i Skarp Reklamebyrå opplever at flere av våre oppdragsgivere har behov for å rekruttere nye medarbeidere, og vi har jobbet med flere prosjekt i ulike bransjer for å få tak i riktige folk.
Les mer
Digital synlighet? Vi hjelper deg!
Skarp har bred kompetanse på Google Ads og sosiale medier og kan hjelpe din bedrift med digital synlighet.
Les mer
Søk
Søk