Morene

Morene er importør og grossist av kjente merkevarer til hund og katt.

Utfordring

Kunden ønsket hjelp til utvikling av navn, grafisk profil og emballasjedesign i forbindelse med en ny produktserie med hundemat.

Løsning

Navnet på hundematserien ble – Dyrisk! Et passende navn for en serie med hundemat med rause mengder norsk kjøtt.

Dyrisk er et kortreist alternativ for hundeeiere som vil ta et mer bærekraftig valg uten å gå på bekostning av kvalitet.

Den visuelle profilen gjenspeiler den norske, ville og litt mystiske naturen. Fargene som er valgt gjør det lett å kjenne igjen de ulike smakene av fôret. Det skal være lett å se på emballasjen hva Dyrisk inneholder, og hvorfor de ulike ingrediensene er valgt.

Resultat

Våtfôret fra Dyrisk ble lansert i 2020, og ble raskt en suksess. Derfor var det naturlig å utvide med tørrfôr og godbiter i 2024. Dette året vil også våtfôret få justert design. Dyrisk blir stadig mer kjent og det er skikkelig stas å høre at mange spør etter Dyrisk i zoo-butikker landet rundt.

Eksempler på prosjekt for denne kunden:
Rådgivning, Emballasje, Film, Foto, Grafisk design, Innholdsproduksjon, Nettside, Profil, Sosiale medier, workshop
SL mekaniske nettside mockup

SL Mekaniske

Ny nettside for SL Mekaniske – bedriften som skal bli Norges grønneste leverandør av stålbygg.

Lett og stabil, web mockup

Lett & stabil

Lett & Stabil hjelper deg å skape gode kostholds- og treningsvaner.

Boards julekampanje

Kvadrat

Kvadrat ligger i Sandnes og er et av Norges største kjøpesentre. 165 spennende butikker og serveringssteder gjør Kvadrat til regionens førstevalg når utvalg er viktig.

Gann tre

Gann Tre

Gann Tre leverer en stor bredde, og dette ønsker de å formidle.