Vi bidrar til å skape verdier for din bedrift ved bruk av sosiale medier

Facebook? Instagram? Snapchat? LinkedIn? Hvordan bør bedriften jobbe med sosiale medier?

Sosiale medier; strategi og plan

Hvorfor skal bedriften være på sosiale medier? Hvilke sosiale kanaler skal vi bruke? Hvordan skal vi organisere arbeidet? Sosiale medier er en del av kommunikasjonen til de aller fleste oppdragsgiverne våre. Samtidig utvikler sosiale medier seg raskt, og det kan være utfordrende å utnytte de ulike kanalene til fulle. Skarp hjelper deg og din bedrift med å kommunisere smart og utnytte de mange mulighetene som finnes. Vi anbefaler å investere tid til kartlegging og utvikling av planer for sosiale medier i tråd med firmaets strategi. Vi holder gjerne workshop sammen med din bedrift hvor vi kartlegger ønsker og mål i forhold til ønsket posisjon. Sammen utarbeider vi en strategi for sosiale medier. På bakgrunn av dette setter vi opp planer.

Innhold som skaper engasjement

Vi i Skarp jobber tett sammen med våre kunder for å produsere interessant og engasjerende innhold. Det betyr i praksis å fortelle historier kundene vil høre, og dermed komme i posisjon som det naturlige valget. Vi bidrar med idé, design, tekst, foto og film.

Les mer om hvorfor du bør bruke film i på sosiale medier.

Drifting, overvåking og annonsering

Skarp kan stå for daglig drift som inkluderer jevnlig overvåking og respons på kundehenvendelser. Vi utvikler og gjennomfører kampanjer og bruker tilgjengelige data for hele tiden å jobbe smartest mulig og for å levere innhold som engasjerer. Vi bidrar med segmentering, lansering og overvåking av kampanjer. Ved hele tiden å holde oss oppdatert på de nyeste trendene, hva som virker og hvilke muligheter som finnes i de ulike sosiale mediene, bidrar vi med å skape verdier for våre oppdragsivere.